پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه
پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه

اگر آنها برجام را پاره کردند ما آن را آتش می‌زنیم

افسران - اگر آنها برجام را پاره کردند ما آن را آتش می‌زنیم


ما برجام را نقض نمی‌کنیم لکن اگر طرف مقابل نقض کند که الان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا دارند تهدید می‌کنند که برجام را پاره می‌کنیم؛ اگر آنها برجام را پاره کردند ما آن را آتش می‌زنیم.
مقام معظم رهبری 25/3/۹5


حزب الله در عرض نیم ساعت شمال اسرائیل را تصرف می کند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه خبری العالم، یک افسر ذخیرۀ ارتش رژیم صهیونیستی، که ساکن یکی از شهرک های نزدیک مرزهای لبنان است، به پایگاه  صهیونیستی "والاه" گفت که «حزب الله لبنان توان تصرف "الجلیل" را دارد».
پایگاه "العهد" لبنان در این باره گزارش داد: این افسر صهیونیست که به نظر می رسد از توانمندی های حزب الله لبنان بسیار هراسان است، به پایگاه "والاه" گفت که از چند ماه قبل احتمال داده است که جنگی با حزب الله رخ دهد و رزمندگان مقاومت وارد سرزمین های اشغالی شوند، به همین دلیل تونلی حفر و در آن آب و مواد غذایی برای خود و خانواده اش ذخیره کرده است. 
    
این افسر صهیونیست می گوید، «حتی قبل از جنگ دوم لبنان (2006) اعتقاد داشتم که فقط باید به خودم تکیه کنم، به همین دلیل این پناهگاه مخفی را آماده کردم که فقط خودم و خانواده ام از مکانش باخبریم».

اعترافات دیرهنگام امریکا درباره تروریسم سعودی

نیویورک تایمز: وهابیت منبع الهام 11 سپتامبر و محرک «داعش» است / روزنامه امریکایی نیویورک تایمز در سرمقاله خود به اقدامات سعودی‌ها در گسترش تروریسم در جهان اشاره و عنوان کرد که تروریسم امروز، حاصل بذری‌ است که سعودی‌ها کاشته‌اند.
روزنامه امریکایی نیویورک تایمز در سرمقاله خود به اقدامات سعودی‌ها در گسترش تروریسم در جهان اشاره و عنوان کرد که تروریسم امروز، حاصل بذری‌ است که سعودی‌ها کاشته‌اند. همزمان نوام چامسکی، اندیشمند برجسته امریکایی هم وهابیت سعودی را عامل تروریسم خواند. اعترافات دیرهنگامی که همزمان شده است با اقدام دیرهنگام دیگر امریکا در توقف صدور بمب‌های خوشه‌ای از سوی امریکا به عربستان البته بعد از اینکه هزاران یمنی با این گونه بمب‌ها به خاک و خون کشیده شده‌اند.
ادامه مطلب ...

پاسخ سوالات خود در زمینه "کبد چرب" را اینجا بخوانید

تشخیص کبد چرب با سونوگرافی

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ سری اول سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت "کلینیک آنلاین" مطرح کرده بودند، منتشر شد.  
 
شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک باشگاه خبرنگاران و طرح سوالات خود پاسخ را از پزشکان مطرح در آن بخش دریافت کنید.
 
اما پاسخ سوالات برخی از کاربران درخصوص "کبد چرب" که توسط دکتر اکرم پورشمس و ناصر دریانی پاسخ داده شده است، به شرح زیر است:
دکتر اکرم پورشمس متخصص داخلی و فوق تخصص کبد و گوارش پاسخ داد: پزشکان اغلب کبد چرب و التهاب آن را در سونوگرافی شکمی که برای سنگ کلیه یا صفرا و این قبیل بیماری ها انجام می شود، تشخیص می دهند.
 
ادامه مطلب ...