پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه
پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه

اعتراض باشگاه استقلال ایران به رای ای اف سی

باشگاه استقلال با اعتراض به جریمه نقدی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این تیم در نظر گرفته شده، امیدوار است کمیته انضباطی AFC در رای اولیه علیه این باشگاه تجدید نظر کند.
به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال به دنبال اعمال جریمه علیه این باشگاه توسط کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، نامه‌ای را تنظیم و به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد تا با ارایه دلایل خود بتواند مسئولان AFC را مجاب کند تا از موضع انضباطی اولیه خود علیه این باشگاه عقب نشینی کنند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا بر اساس گزارش ناظر بازی استقلال برابر الهلال عربستان، باشگاه استقلال را مبلغ 20 هزار دلار جریمه نقدی کرد. این تصمیم به خاطر پرتاب ترقه‌هایی است که از سوی تماشاگران به داخل زمین پرتاب شده بود. با این حال سران باشگاه استقلال معتقدند که دلایل خوبی را برای دفاع از خود به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارایه داده‌اند و می توانند این جریمه را کاهش دهند. معاون ورزشی باشگاه استقلال نیز در گفتگو با خبرنگار مهر از امیدواری آبی‌پوشان پایتخت برای کاهش جریمه یاد شده خبر داد.

بعد از دیدار یاد شده مسئولان باشگاه الهلال عربستان دست به جو سازی‌های زیادی علیه باشگاه استقلال به راه انداخته بودند و میزبانی تیم‌های ایرانی را زیر سوال بردند با این حال کنفدراسیون فوتبال آسیا به شکایت عربستانی‌ها توجهی نکرد و تنها به خاطر پرتاب ترقه تماشاگران استقلال این تیم را با جریمه نقدی مواجه کرد.

نماد اقتدار ایران در خلیج همیشه فارس

اذعان روزنامه دیلی تلگراف ؛

ناوگان های دریایی ایران در خلیج فارس نماد اقتدار آن کشور هستند

"بن فارمر" در گزارش جدید خود تحت عنوان "اعزام ناوگان های ایران به خلیج فارس در قالب رزمایش در منطقه" با اذعان به قدرت کشورمان در خلیج فارس و قابلیت های بالای نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تهدیدات موجود در آن منطقه معترف است که حضور پرتوان ایرانیان در آبهای خلیج فارس به نفع حفظ ثبات در کل منطقه است.
 به نقل از دیلی تلگراف، نویسنده با اذعان به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه آبهای خلیج فارس می نویسد "اعزام جدیدترین ناوگان دریایی جمهوری اسلامی ایران به خلیج فارس در قالب انجام بزرگترین رزمایش مین روبی در آن منطقه انجام شد که به نوبه خود بزرگترین رزمایش در این حوزه و در آبهای خلیج فارس بوده است." 
نویسنده در ادامه با اشاره به ناوگان دریایی "جماران" می افزاید "ناوگان جماران در جریان برگزاری این رزمایش در یک مایلی ناوهای کشورهای غربی حاضر در خلیج فارس قرار گرفت. مقامات نظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشته اند که این رزمایش برای حفظ امنیت و ثبات در آبهای خلیج فارس انجام شده است. فرماندهان نظامی کشورهای خارجی نیز اظهار داشته اند که حضور روزانه ناوگان های ایرانی در خلیج فارس تهدیدی علیه سایر کشورها نیست بلکه از آن رو مورد توجه است که در استراتژیک ترین منطقه آبی جهان صورت می گیرد." 

ادامه مطلب ...

وایپر هم‌خانواده استاکس‌نت و دوکوست

محققان شرکت امنیتی کسپرسکی معتقدند طراحان بدافزار "وایپر" با طراحان بدافزارهای "استاکس نت" و "دوکو" در ارتباط بوده‌اند.

بدافزار وایپر در ماه آوریل به سرورهای وزارت نفت ایران حمله کرده بود، اما این حملات به جایی نرسیده بود. پیش از این حملات مشابهی از سوی بدافزارهای استاکس نت و دوکو علیه تاسیسات هسته ای و دیگر وزارتخانه های ایران صورت گرفته بود.

تحقیقات در مورد بدافزار وایپر به علت اینکه اطلاعات اندکی از آن بر روی هارد دیسک های رایانه های مختلف باقی مانده بود بسیار دشوار بوده است. در ادامه کسپرسکی تحقیقاتی در مورد بدافزارهای "فلیم" و "گاوس" انجام داد که به نظر می رسد از سوی یک دولت طراحی شده اند.

کارشناسان این شرکت می گویند بدافزار وایپر برای جلوگیری از شناسایی و پاک‌سازی سریع خود از الگوریتم موثر و پیچیده ای استفاده می کند و به طور قطع با استاکس نت و دوکو مرتبط است، به خصوص که برخی مولفه های باقی مانده از آن در فایل های سیستمی ویندوز با دو بدافزار یاد شده در ارتباط بوده است.

در حال حاضر کارشناسان در تلاشند از محتوای فایلی با عنوان DFXX.tmp~ کسب اطلاع کنند، اما حجم بالای اطلاعات غیرمرتبط و انحرافی در این فایل و تخریب خودکار آن این کار را دشوار کرده است.

چگونه یک کامپیوتر به ابزار جاسوسی آلوده می شود؟

ابزار جاسوسی را نیز به عنوان بخشی از روال استاندارد نصب خود روی سیستم شما نصب می­کنند. اگر شما در هنگام نصب یک برنامه فهرست اجزای آن را به دقت مطالعه نکنید، ممکن است متوجه نشوید که چیزی بیش از یک برنامه به اشتراک گذاری فایلها نصب کرده اید. این موضوع به خصوص در مورد برنامه های رایگان بیشتر صدق می­کند.

§         دانلود از وب 

 این مساله زمانی رخ می­دهد که یک وب سایت یا یک پنجره pop-up سعی می­کند به طور خودکار یک ابزار جاسوسی را روی سیستم شما دانلود و نصب نماید. تنها هشداری که ممکن است شما در این مورد دریافت کنید، پیغام استاندارد مرورگر شماست که نام نرم افزار را به شما می­گوید و در مورد نصب آن از دریافت نخواهید کرد.

§         افزونه های مرورگر 

 بخش­هایی از نرم افزار وجود دارند که افزونه هایی ( add-on ) مانند نوار ابزار یا جعبه جستجو را به مرورگر وب شما اضافه می­کنند. برخی اوقات این افزونه ها واقعا همان کاری را که ادعا می­کنند انجام می­دهند، ولی عناصر جاسوسی را نیز به همراه خود دارند. برخی اوقات نیز اساسا و صرفا یک ابزار جاسوسی هستند.

§         جاسوسی در قالب ضد ابزار جاسوسی 

این نوع نرم افزارها در حقیقت ابزار جاسوسی هستند، اما سعی می­کنند شما را قانع کنند که نرم افزاری ضد ابزار جاسوسی هستند و قصد دارند ابزارهای جاسوسی نصب شده روی سیستم شما را حذف نمایند. اگر شما فریب خورده و به چنین نرم افزاری مجوز اجرا دهید، با دست خود سیستم را آلوده کرده اید.

10 نکته کلیدی قبل از دور انداختن تجهیزات رایانه ای


دور انداختن یا به فروش رساندن تجهیزات کامپیوتری با توجه به مشکلات امنیتی و سوءاستفاده‌هایی که شنیده می شود از اطلاعات آن صورت می گیرد کاری مهم به نظر می آید براین اساس باید قبل از اینکه کامپیوتر و برخی از قطعات آن را دور بیندازید نکاتی ایمنی را مدنظر قرار دهید.


به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، نباید دقت و وسواس زیاد در امن‌سازی سیستم‌های در حال استفاده، شما را از امنیت سیستم‌هایی که می‌خواهید دور بیندازید غافل کند. باید توجه داشته باشید که دور انداختن یک کامپیوتر، به معنای عدم نیاز به امن‌سازی آن نیست؛ براین اساس باید به 10 نکته قبل از دور انداختن تجهیزات کامپیوترتان توجه کنید.
 
دسترسی‌ها را حذف کنید
 
اطمینان حاصل کنید که تمامی حساب‌های کاربری یا سایر امکانات کنترل دسترسی مرتبط با تجهیزاتی که قرار است دور بیندازید، حذف شده‌اند. قطعاً شما نمی‌خواهید که کارمند اخراجی سازمان، همچنان به دستگاه خود دسترسی داشته باشد و به طور قطع مایل نیستید که حساب‌های کاربری بلا استفاده شبکه که دیگر مورد نیاز نیستند، برای اتصال از راه دور مورد استفاده قرار گیرند و امکان حمله را افزایش دهند. پیش از هر کاری باید این مرحله را انجام دهید.
 
ادامه مطلب ...

فیس بوک در حال جذب جاسوس برای انتخابات.

مسیح علی‌نژاد که عنوان خبرنگاری را یدک می‌کشد پس از آن‌که جذب صدای آمریکا به عنوان ارگان سازمان جاسوسی سیا اخیراً طی مطلبی در صفحه فیس‌بوک اقدام به جذب جاسوسان در پوشش شهروندان خبرساز کرده است.

بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان بعد از فتنه 88 به سمت جاسوسی با اسم مستعار «شهروند خبرنگار» روی آوردند و تلاش کردند تا با استفاده از این شگرد کم‌هزینه اخبار و اطلاعات لازم را برای ایجاد جنگ روانی و تکمیل پازل‌های خود بدست آورند.

در واقع دشمنان پس از آن‌که در فتنه 88 متوجه شدند در ماجرای ندا آقاسلطان که توسط دشمنان طراحی و اجرا شد و فیلم آن پس از چند ساعت در فضای مجازی منتشر شد و بلافاصله پس از آن به خبر اول شبکه‌های ماهواره‌ای جبهه معارض تبدیل شد، دشمنان را به طمع انداخت تا مخاطبین هر شبکه ماهواره‌ای و سایت را با وعده‌های دروغین همچون پرداخت مقداری پول در ازای ارسال چند خبر فریب داده و آنان را در دام سازمان‌های جاسوسی متبوعشان گرفتار کنند.

ادامه مطلب ...

قرارگاه پدافند هوایی تهدیدات موجود در منطقه را بی‌اثر خواهدکرد

امیر سرتیپ اسماعیلی:

ظرفیت‌های قرارگاه پدافند هوایی تهدیدات موجود در منطقه را بی‌اثر خواهد کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: تخصص، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در پدافند هوایی، تهدیدات موجود در منطقه را بی‌اثر خواهد کرد.
امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با حضور در منطقه پدافندی جنوب غرب از مواضع و سامانه‌های پدافندی و یگان‌های عملیاتی ماهشهر، بهبهان، دزفول و اهواز بازدید به عمل آورد.

وی ضمن اظهار رضایت از وضعیت آمادگی سامانه‌های پدافند هوایی گفت: با امید و فضل الهی و با وجود نیروهای متعهد و متخصص، در مسیری قرار گرفته‌ایم که می‌توانیم تمام نیازمندی‌های پدافندی خود را در کشور تأمین کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: بالندگی و رشد چشمگیر تجهیزات و سامانه‌های پدافند هوایی نسبت به دوران دفاع مقدس قابل قیاس نیست و در حال حاضر تخصص، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در پدافند هوایی تهدیدات موجود در منطقه را بی‌اثر خواهد کرد.

امیر اسماعیلی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: امروز ارتش، نیرویی مردمی و ولایت مدار است و حضور گسترده و پر شور در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه سیاسی در روز انتخابات وظیفه ای خطیر و الهی است.

وی در پایان افزود: کارکنان و خانواده‌های قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) نیز با شرکت گسترده خود در انتخابات به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص خلق حماسه سیاسی جامه عمل خواهند پوشاند.

بیشتر طراحی‌های جاسوسی در انتخابات آتی رسانه‌ای است

وزیر اطلاعات گفت: بیشتر طراحی‌های جاسوسی در انتخابات آتی، رسانه‌ای است.

حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره نقشه‌ها و طراحی‌های بیگانگان و دشمنان نظام و مردم در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: سرویس‌های جاسوسی بیگانگان همواره طراحی‌ها را برای انتخابات ریاست جمهوری آتی دارند و آماده هستند.

وی تصریح کرد: بیشتر این طراحی‌ها نیز رسانه‌ای است که ما آمادگی کامل برای تقابل با آنها را داریم.

بیدار شدن زیر لگد دشمن

امیر المومنین علی (ع): کسی که به وقت یاری "رهبــــــرش" در خواب باشــد زیـر لـگد دشـمنـش بیدار می شود


اونچه که اینها عصبانی میکنه از ملت ایران وادار  میکنه به اینجور تصمیم ها

سرفرازی ملت ایران ِ

گردن کشی ملت ایران ِ

این روحیه استقلال این روحیه قدرخود شناختن

این روحیه عدم تسلیمکه در مردم ایران به برکت اسلام و قرآن آمده اینه که اونها عصبانی میکنه

می دانند که اگر در کشوری اسلام رسوخ کرد روحیه استقلال در اون کشور چنان خواهد بود که زیر بار اون ها نمیرن

 ✜✜ ✜✜ ✜✜ ✜✜ ✜✜

تحریم مال امروز و دیروز نیست

تحریم را دشمنان ما ،چه دولت آمریکا وچه دولت های اروپایی مرتبط کرده اند به بحث انرژی هسته ای

دروغ میگویند 

اون روزها که تحریم را برقرار کردند انرژی هسته ای در کشور نبود.صحبتشم نبود

از روی بغض و کینه ای که دارند تصمیم میگیرند

تحریم های غیر منطقی تحریم هایی که عقلا و انسان ها با انصاف عالم نگاه میکنند میبینند این کارها غیر منطقی و وحشیانست

این جنگ با یک ملت است

البته در این جنگ هم توفیق الهی مغلوب ملت ایران خواهد شد.

 ✜✜ ✜✜ ✜✜ ✜✜ ✜✜

شکست بازدارندگی آمریکا در مقابل ایران


نظامی امریکا

 گزینه نظامی از سوی آمریکا علیه ایران از ابتدای بحران هسته ای در قالب راهبردهای مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است، اما به نظر می رسد بیش از آن که این مساله موجب تغییر در محاسبات راهبردی ایران شود، موجب کاهش اعتبار قدرت بازدارندگی آمریکا شده است.

مفهوم بازدارندگی در تئوری های روابط بین الملل از جایگاه و اهمیت زیادی برخوردار است. در چهار چوب این مفهوم، یک دولت آن چنان به افزایش توان نظامی خود می پردازد که کشور مقابل (دشمن) قادر به اتخاذ تصمیم برای حمله به آن دولت را نگیرد.

بنابراین وقوع جنگ در روابط دو کشور مستلزم شکست بازدارندگی است؛ بدین معنی که یک کشور توانایی واقعی کردن قدرت پاسخ گویی خود در مقابل حریف را نداشته باشد و بدین ترتیب وقوع جنگ اجتناب ناپذیر خواهد شد.

سیاست های آمریکا نشانگر کاهش اعتبار قدرت بازدارندگی آمریکا شده است. دلایل این مساله را می توان در شاخص های زیر مشاهده کرد:


 


ادامه مطلب ...