پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه
پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه

وحشت در خانه عنکبوت /نتانیاهو به آمریکا جهت کمک پناه برد

پاسخ کوبنده و قاطعانه مبارزان فلسطینی به تجاوزات رژیم اشغالگر قدس، خواب صهیونیستها را آشفته کرد به طوری که نخست وزیر آن‌ها از اوباما برای برقراری آتش بس کمک خواسته است: ادامه مطلب ...

ولایت مداری مراجع.

 

حضرت ایت الله صافی گلپایگانی در کنگره فقیه اگاه حاضر نشد قبل از قرائت پیام امام خامنه ای سخنرانی کند.بلکه به احترام رهبری سخنان خود را بعد از قرائت پیام رهبری شروع کرد.

بعضی ها که خودشون رو ملاک حق و باطل می‌دونن نگاه کنند ببینید مرجعی که حدود 21 سال از رهبر انقلاب بزرگتر است چگونه ولایتمدار است.

متن گزارش جدید آژانس اتمی درباره برنامه هسته ای ایران

خبرگزاری فارس: متن کامل گزارش جدید آژانس اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران

به گزارش فارس، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش جدید 13 صفحه‌ای خود درباره برنامه هسته‌ای ایران را بین اعضای شورای حکام آژانس توزیع کرد.

ادامه مطلب ...

اسرائیل در پناهگاه از ترس موشک فجر5

والله ان الاسرائیل اوهن من بیت العنکبوت ...

موشک فحر5 ایران، تلاویو را به پناهگاه برد:

رتبه نظامی ایران و رتبه کشورهای همسایه در جهان. (عکس)

بر اساس گزارش GlobalFirepower


رتبه بندی GlobalFirepower شامل ۵۵ کشور است. کشورهای عربی مانند عربستان سعودی رتبه ۲۶/، سوریه رتبه ۳۵/، عراق رتبه ۳۶/، الجزایر رتبه ۳۸/، لیبی رتبه ۳۹/، اردن رتبه ۴۳/، یمن رتبه ۴۸/، لبنان رتبه ۵۲/، کویت رتبه ۵۳/ و قطر رتبه ۵۵ نیز در رتبه بنده نشریه وارد شدند.
نیروهای دفاعی ایران در رده بندی جهانی قوی ترین نیروهای مسلح رتبه ۱۲ را از آن خود کرد.به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ طبق گزارش نشریه آنلاین GlobalFirepower، در این مرحله ارتش ایران در توانایی های جنگی خود پایینتر از ایالات متحده آمریکا، روسیه، چین، هند،  است.
صدای یاران:شاخص ارزیابی این دسته مراکز فقط  تعداد و نوع سلاح  ارتش ها است ولی توان نیروی های  مسلح ما  علاوه  بر داشتن تجهیزات مدرن  روز  متکی به ایمان  آنان است  که قدرت نظامی ما را چند صد برابر میکندکه  البته غربی ها این مطلب  را درک نمیکنند و بهمین دلیل در محاسبات دچار خطا ی راهبردی می شوند.

رژه ارتش ایران به مناسبت روزارتش+عکس 1

عربستان و تهدید حمله به ایران؟؟؟؟!!!! جالبه نه؟

 صدای یاران:آب که سربالا بره عرستان هم هفت تیر کش میشه!روزهایی که می گذرد در اطراف ما اتفاقاتی به وقوع می پیوندد که آینده‌ای روشن را برای ایران  اسلامی به دنبال خواهد داشت.

آمریکا بازنده اصلی جنگ سایبری

نتایج مطالعات صورت گرفته توسط موسسه «پونمون» (Ponemon) که تحت حمایت شرکت چند ملیتی فناوری اطلاعات «هیولت پاکارد» است نشان دهنده افزایش غیرقابل کنترل حملات سایبری صورت گرفته علیه آمریکا است و آمریکا برای مقابله با این تهدید یکی از شرکت های هوافضا که کار اصلی آن تولید جنگنده و هلی کوپترها برای ارتش آمریکا است را به مقابله با طرح تهدید سایبری فراخوانده و ایران را یکی از تهدیدات سایبری آمریکا قلمداد کرده است.
جنگ سایبری

جنگ سایبری

منابع آمریکایی خبر دادند که آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی پنتاگون که «دارپا» نام دارد برنامه ای به نام X را برای توسعه توانمندی جنگ سایبری دفاعی آمریکا و به ویژه مقابله با توان سایبری ایران راه اندازی خواهد کرد.

ادامه مطلب ...

پرتاب موشک اس 200 بر علیه هواپیمای بدون سرنشین فرضی

امیر اسماعیلی اعلام کرد

پرتاب موفقیت‌آمیز موشک اس 200/ نابودی یک پهپاد جت

سامانه موشکی اس 200 با انهدام یک پهپاد جت، مأموریت خود را با موفقیت انجام داد.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با تأیید شلیک موفقیت‌آمیز موشک اس 200 گفت: سامانه‌‌ای که امروز موشک اس 200 را شلیک کرد، برای ارتفاعات بلند و مقابله با هواپیماهای استراتژیک و موشک‌های بالستیک طراحی شده بود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش، توانایی در نقطه‌زنی بالا و کاربرد راهبردی در صحنه‌های تاکتیکی و عملیاتی را از ویژگی‌های شایسته این سامانه معرفی کرد و افزود: این سامانه موفق شد یک پهپاد جت را منهدم کند.

وی در پایان اظهار داشت: این سامانه در شلیک یک‌پارچه پدافند به عنوان سامانه بومی در ارتفاعات گوناگون و اهداف مختلف کارایی داشته و حتی قابلیت دفاع در عمق زیاد را نیز دارد.

ادامه مطلب ...