پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه
پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه

رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید

 هزاران نفر از اقشار مختلف مردم پیش از ظهر امروز، با حضور در حسینیه‌ امام خمینی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، با هشدار درباره تلاش های فریب کارانه آمریکا برای نفوذ از برخی روزنه ها، «اقتصاد قوی و مقاوم»، «توسعه روزافزون علم» و «حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری بخصوص در جوانان» را سه عامل مقابله مقتدرانه با دشمنی های پایان ناپذیر شیطان بزرگ اعلام کردند و با بیان برخی نکات درباره انتخابات اسفند 94، افزودند: نتیجه هر انتخابات نیز مانند تک تک آرای مردم، حق الناس است و با همه وجود، از این حق ملت، دفاع خواهد شد.

  ادامه مطلب ...

مهمترین اخبار روزهای اخیر

به گزارش صد خبر   معاون پلیس دبی، از عربستان و امارات خواست استان صعده را با خاک یکسان کنند و سه هزار تن از مردم حوثی یمن را بکشند. "ضاحی خلفان" که به مواضع جنجالی در صفحه تویتر خود مشهور است، این بار آشکارا "نسل کشی یمنی ها" را خواستار شد. 
[ سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ] [ 17:08 ] [ امید ]

جنجالهای سعودی علیه ایران تبلیغاتی است

"مجتهد" فاش کرد جنجالهای این کشور بر سر برنامه هسته ای ایران با هدف مصرف داخلی است.

 

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مجتهد، افشاگر عربستانی که خبرهایی از پشت پرده خاندان سعودی فاش می کند اعلام کرد مقامات سعودی جنجالها بر سر برنامه هسته ای ایران و توافق هسته ای را اقدامی تبلیغاتی برای مصرف داخلی می دانند.

وی در حساب توییتر خود با انتشار خبرهایی از دیدار پادشاه سعودی با رییس جمهوری آمریکا نوشت: در این دیدار حضور سلمان پادشاه عربستان حالت صوری داشت و مذاکرات میان محمد بن سلمان، جانشین ولیعهد سعودی و اوباما برقرار بود.

اوباما در این دیدار گفته است آمریکا با تحریم و فشار اقتصادی، ایران را پای میز مذاکره کشانده و توافق هسته ای به نفع کشورهای منطقه خلیج (فارس) است. محمد بن سلمان هم با اعلام اینکه عربستان به خوبی می داند توافق هسته ای به نفع کشورهای عرب منطقه است و خطر ایران را کاهش می دهد، جنجالها در مورد نگرانی از ایران را تبلیغات رسانه ای برای مصرف داخلی عنوان کرد. 

[ سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ] [ 17:06 ] [ امید ]

فرمایشات رهبر معظم انقلاب

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: باید با استفاده از توانایی‌ها و استعدادهای جوان کشور و با سیاستگذاری صحیح و اقدامات سنجیده و هماهنگ و بدون از دست دادن زمان به سمت خروج از حالت انفعال در عرصه فضای مجازی و حضور فعال و تأثیرگذار و تولید محتوای اسلامی متقن و جذاب حرکت کنیم. 
باید با استفاده از استعدادهای جوان و اقدامات سنجیده از انفعال در عرصه فضای مجازی خارج شد/ لزوم تولید محتوای اسلامی متقن و جذاب در فضای مجازیبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای شورای عالی فضای مجازی، این شورا را مرکز اصلی سیاستگذاری آگاهانه، مسئولانه و مقتدرانه در خصوص فضای مجازی خواندند و با اشاره به گسترش روزافزون و پرسرعت پدیده عظیم و بی‌نظیر فضای مجازی تأکید کردند: باید با استفاده از تواناییها و استعدادهای جوان کشور و با سیاستگذاری صحیح و اقدامات سنجیده و هماهنگ و بدون از دست دادن زمان به سمت خروج از حالت انفعال در عرصه فضای مجازی، و حضور فعال و تأثیرگذار و تولید محتوای اسلامی متقن و جذاب حرکت کنیم.
[ سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ] [ 17:05 ] [ امید ]

"جنگنده-بمب‌افکن‌‌های ارتش" پایگاه‌های هدف را منهدم کردند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رزمایش دو روزه نهاجا در منطقه عمومی اصفهان در حالی به پایان رسید که نهاجا به گفته امیر سرتیپ خلبان "علیرضا برخور" به تمام اهداف از پیش تعیین شده دست یافت.  

رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت 5، صبح شنبه  با رمز مقدس یا علی ابن ابیطالب(ع) در منطقه عمومی اصفهان با شرکت کلیه پایگاه‌های شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با محوریت پایگاه هوایی شهید بابایی آغاز و در ظهر روز یکشنبه خاتمه یافت. 



در این رزمایش، هواپیماهای جنگنده  "سوخو24 " با شعاع و بُرد عملیاتی بلند، "اف 4"، "اف 5 "، "میگ 29"، "اف 14"، هواپیماهای سوخت رسان "بوئینگ 707 و 747"، انواع پهپادها همراه با ترابری و پشتیبانی هواپیماهای "سی 130" حضور داشتند.


بمب‌های 500 پوندی

.... 
[ سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ] [ 17:03 ] [ امید ]

"ایران" امن‌ترین آسمان "غرب آسیا" را دارد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) وظایف خود را کامل انجام می‌دهد و به همین دلیل ایران امن‌ترین آسمان غرب آسیا را دارد. 


امیر سرتیپ  "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره توانمندی و آمادگی قرارگاه برای مقابله با تهدیدات اظهار داشت :  قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) وظایف خود را کامل انجام می دهد و به همین دلیل ایران امن‌ترین آسمان غرب آسیا را دارد.
......... 

[ سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ] [ 17:01 ] [ امید ]

یکی از مجله های بلغارستان ادعا کرده است، این ماده مخدر در آزمایشگاه‌های مخصوص ناتو در کشور بلغارستان تولید می‌شود . 

به گزارش مشرق، این ماده مخدر که در سال 1986 مورد تحریم بین‌المللی قرار گرفته بود توسط نیروهای داعش استفاده می شود که پس از مصرف، آنها را بی رحم تر و جری تر از قبل می نماید. 
 

ماده ای که داعشی ها را وحشی تر می‌ کند +عکس
ماده ای که داعشی ها را وحشی تر می‌ کند +عکس 

 
یکی از مجله های بلغارستان ادعا کرده است، این ماده مخدر در آزمایشگاه‌های مخصوص ناتو در کشور بلغارستان تولید می‌شود. 


یک رسانه عربی جزئیاتی از کنفرانس فتنه در قطر و هویت شرکت‌کنندگان در آن را که در راستای توطئه جدید حاکمان قطر و دیگر رژیم‌های مرتجع عرب حاشیه خلیج فارس علیه عراق برگزار شده است، فاش کرد.  قطر

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه العربی الجدید در توجیه برگزاری کنفرانس فتنه و دخالت آشکار قطر در امور عراق و اقدامات تفرقه‌افکنانه رژیم آل ثانی نوشت :"در آخرین ساعات پنجشنبه (دوازدهم شهریور)، رایزنی‌هایی با حضور سه گروه اهل سنت عراق با پوشش کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و حمایت بین المللی و به‌میزبانی قطر با هدف دستیابی به دیدگاه مشترک برای اصلاح روند سیاسی عراق و ایجاد تشکل یک‌پارچه اهل سنت انجام شد تا این تشکل به‌عنوان طرفی در کنفرانس آشتی ملی باشد که برای تشکیل عراق جدید برای تمام شهروندانش به‌دور از طایفه‌گری و سهمیه بندی تلاش می‌کند". 

..........


قول مساعد اوباما به ملک سلمان برای مقابله با ایران
اوباما قرار است به پادشاه عربستان درباره کمک نظامی به این کشور برای مقابله با آن چه تهدید ایران نامیده شده، اطمینان دهد.  

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، اوباما و ملک سلمان قرار است روز جمعه، در نخستین سفر پادشاه عربستان به آمریکا از زمان رسیدن به قدرت، با یکدیگر دیدار و گفتگو کنند. کاخ سفید قصد دارد در این دیدار به ملک سلمان اطمینان دهد که توافق ایران به معنای ناامن شدن خاورمیانه نیست.

معاون جورج دبلیو بوش مدعی شد توافق هسته ای ایران، فرصت ساخت سلاح هسته ای و موشک های بالستیک را برای این کشور فراهم کرده است. 

نظریه: اینها از تسخیر قلوب ملتها توسط انقلاب اسلامی ترس دارند، هسته ای شدن ایران را بهانه ای برای ایجاد ایران هراسی بیان می کنند.خودشان هم می دانند که دست یابی به سلاح هسته ای دروغی بیش نیست.   

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزماکس، دیک چینی -- معاون سابق رئیس جمهور آمریکا – مدعی شد: "به نظر می رسد هدف باراک اوباما از توافق با ایران، تبدیل این کشور به قدرت برتر در خاورمیانه است. تنها برداشتی که می توان از این توافق و انگیزه های اوباما داشت این است که او می خواهد موقعیت ایران را در آن نقطه از جهان تقویت کند و این کشور را به قیمت به خطر افتادن امنیت متحدانمان، به یک نیروی برتر تبدیل کند."
به ادعای چینی، تنها برنده توافق،‌ ایران است. وی با تکرار ادعای های خود افزود: توافق هسته ای ایران فرصت ساخت سلاح هسته ای، موشک های بالستیک و تسلیحات متعارف را برای این کشور فراهم کرده است. 
............. 

پیکرهای مطهر ۸۰ شهید دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد کشور شد


تبادل شهدا شلمچه 

 پیکرهای شهدا در مرز شلمچه پس از طی مراحل اداری توسط مسئولان عراقی با تشریفات ویژه تحویل مقامات کشورمان شدند.

آئین ورود 80 شهید سرافراز دفاع مقدس با حضور مسئولان استانی، نظامی و انتظامی و همچنین اقشار مختلف مردم در مرز شلمچه در حال برگزاری است.

این پیکرها بعداز ظهر امروز در مراسم ویژه‌ای وارد شهرستان هویزه و در این شهرستان تشییع می‌شود.

حضور گسترده مردم در آئین استقبال از لاله‌های گلگون کفن در شلمچه در حالی است که موج شدید گردوخاک از صبح امروز منطقه را در برگرفته و اوضاع جوی به شدت نامساعد است.

به گزارش تسنیم، از ابتدای امسال تا کنون در6 مرحله تبادل شهدا در مرز شلمچه انجام شده که در این تبادل‌ها پیکرهای مطهر بیش از 500 شهید دوران دفاع مقدس به کشور اسلامی بازگشتند.


کاریکاتور/ نقشه خطرناک عربستان و آمریکا


new-google-logo

گوگل ساعاتی قبل، از لوگوی جدید خود رونمایی کرد. این اتفاق در حالی رخ می دهد که کمتر از یک ماه پیش، تغییرات گسترده ای در سیستم مدیریتی این کمپانی به وجود آمد و گوگل در زیر مجموعه ی شرکت هلدینگ آلفابت قرار گرفت.

..............

 کودک داعشی دومین روش اعدام را آموخت + تصاویر

کودک 2 ساله داعشی که هفته گذشته خرس عروسکی خود را گردن زد، اینبار شیوه جدیدی برای اعدام به کار گرفت. 

نظریه: شما تصور کنید، اینگونه آدم ها مورد حمایت چه کسانی هستند. آمریکا، صهیونیست، ترکیه، عربستان؛ قطرو... که هرکدام به نوبه ی خود از حقوق بشر و ... حرف می زنند. جالب اینکه سازمانهای بین الملی نیز ازهمین طیف کشورها حمایت می نمایند.

به گزارش گروه بین الملی خبرنگاران جوان: به نقل ازدیلی میل، کودک داعشی که هفته گذشته با یک خنجر سر خرس عروسکی خود را برید، اینبار روش جدیدی برای اعدام به کار گرفت. کودک 2 ساله این بار در مقابل پرچم گروه تروریستی داعش خرس عروسکی خود را سوزاند.

این کودک بدون هیچ گونه احساس ترسی یک طناب را که به خرس عروسکی متصل بود آتش زد و به تماشای سوختن خرسش نشست. پس از آتش گرفتن خرس عروسکی، کودک 2 ساله به شیوه داعشی ها با انگشت به سمت دوربین سلام کرد.

کودک داعشی دومین روش اعدام را آموخت + تصاویر
........... 

[ جمعه 13 شهریور 1394 ] [ 14:16 ] [ امید ]

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان دیدگاههای جمهوری اسلامی ایران را درباره مسائل مختلف منطقه و جهان تشریح کرد. 


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان«علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان، ضمن اشاره به جمع بندی هسته ای ایران و 1+5 گفت: این توافق ، توافق قابل قبولی است، هرچند که اشکالاتی هم در آن ممکن است وجود داشته باشد ولی آن را قابل قبول می دانیم.
............... 

[ جمعه 13 شهریور 1394 ] [ 14:15 ] [ امید ]

رادار "بینا و نذیر" در کمین اهداف "متخاصم"

رادار "بینا و نذیر" در حالی از سوی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) به نمایش گذاشته شده است که می‌تواند چشم بینای جمهوری اسلامی ایران در فراسوی مرزها باشد. به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) نقش مهمی در امنیت آسمان جمهوری اسلامی ایران دارد و به همین دلیل "ایکائو" آسمان ایران را امن‌ترین آسمان منطقه غرب آسیا دانسته است.

این به دلیل تلاش‌های قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء  (ص) در ایجاد یک سامانه مدیریت و فرماندهی یکپارچه و تولید محصولات به روز شده توسط متخصصین این قرارگاه و دانشجویان و نخبگان کشور است.


رادارهای "نذیر" و "بینا" در حالی از سوی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء به نمایش گذاشته شد که دارای پتانسیل‌های ویژه‌ای است

............ 
[ جمعه 13 شهریور 1394 ] [ 14:14 ] [ امید ]

کاریکاتور/ داعش در تاریکی جهل ...

[ جمعه 13 شهریور 1394 ] [ 13:50 ] [ امید ]

سرویس تشخیص سن از روی تصویر

سرویس تشخیص سن از روی تصویر

یکروسافت و سرویس تشخیص سن از روی تصویرReviewed byهوش مصنوعیonMay 8Rating:4.5


مایکروسافت سرویس جدیدی را به صورت  رایگان راه‌اندازی نموده است که تنها با گرفتن یک عکس از شخص، با دقت بسیار بالا سن و جنسیت او را محاسبه و اعلام می‌کند.

نسخه‌ی آزمایشی این نرم‌افزار در سایتی به نام How-Old.net قرار گرفته شده است تا مردم بتوانند عکس‌های خود را توسط این سرویس امتحان کنند. همچنین با عضویت درآمدن به عنوان توسعه دهنده‌ی  Azure مایکروسافت می‌توانید API این سرویس را دریافت و از آن در نرم‌افزار های خود استفاده کنید.

........... 

 

مایکروسافت این سرویس را در کنفرانس Build 2015 معرفی نمود تا به توسعه دهندگان نشان دهد که چگونه می‌توان  با استفاده از سرویس Azure به سادگی اپلیکیشن ساخت. به گفته مایکروسافت،نشانی این سایت ابتدا برای تعدادی اندکی از افراد شرکت برای آزمایش ارسال شده بود تا بازخورد آن‌ها را متوجه شود. اما با به اشتراک گذاشته شدن نشانی سایت در شبکه‌های اجتماعی، تنها بعد از سه ساعت ۲۱۰,۰۰۰ عکس توسط ۳۵۰۰۰ کاربر روی این سرویس آپلود شده بود.

John Noble - تشخیص سن از روی عکس

جان نوبل(بازیگر و کارگردان) – سن واقعی و سن حدس زده شده یکسان می‌باشند

سایت How-Old.net با موتور جستجوی bing ادغام شده است؛ بدان معنا که می‌توانید نام اشخاص معروف را همان سایت جستجو کرده تا سن آن‌ها را نرم‌افزار تخمین بزند. این سرویس با استفاده از فناوری یادگیری ماشین (یکی از شاخه‌های وسیع و پرکاربردهوش مصنوعی) ساخته شده است.

البته بنابر آزمایش‌های انجام شده؛ سن حدس زده شده همیشه دقیق نیست و حتی ممکن است با ۱۰ سال اختلاف نسبت به سن واقعی فرد اعلام شود.

اگر نگران منتشر شدن عکس خود توسط این سایت در اینترنت هستید؛ مایکروسافت در اینجا اعلام کرده است که تصاویر را ذخیره و منتشر نمی‌کند و تنها برای حدس زدن سن شما استفاده می‌شود. (اگر واقعیت داشته باشد!)

مایکروسافت بعد از راه اندازی سایت How-Old.net،  سایت How-Dude.me را نیز راه انداخت که میزان خوشتیپی فرد را با اعداد و ارقام بیان می‌کند!

 

کشته شدن ۳۰۰ نظامی سعودی، اماراتی و بحرینی در عملیات «الصافر»

به گزارش صد خبر  ، منابع نظامی یمن تاکید کردند که در عملیات روز جمعه گذشته ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله بیش از 300 نظامی و افسر بحرینی، سعودی، اماراتی و دیگر اتباع کشورهای عضو ائتلاف ضد یمنی در «الصافر» استان مأرب واقع در شرق یمن کشته شدند.

منابع امنیتی یمن در ادامه تاکید کردند که کشته شدن این تعداد زیاد از سربازان و افسران و نظامیان دشمن به دلیل اصابت موشک‎های یمن به انبارهای سلاح و مهمات و در پی آن انفجار موشک‌های «بالستیک» در پادگان الصافر بوده است.

به گفته این منابع، شلیک موشک و انفجارهای ناشی از آن، زمانی انجام گرفت که نظامیان دشمن یک تجمع نظامی صبحگاهی در پادگان الصافر استان مأرب یمن تشکیل داده بودند.

این در حالی است که «احمد عسیری» سخنگوی ائتلاف سعودی علیه یمن، روز یکشنبه در نشست خبری به  کشته شدن تنها 10 نظامی سعودی در عملیات موشکی ارتش یمن و نیروهای انصارالله در منطقه «الصافر» در شرق یمن اعتراف کرد.

مسولان نظامی امارات اعلام کردند که در حملات موشکی روز جمعه یمن به منطقه «الصافر» استان مأرب، دست کم 45 نظامی اماراتی کشته شدند، اما سرتپ شرف لقمان سخنگوی ارتش یمن تعداد کشته های نظامیان اماراتی را بیش از 75 نفر اعلام کرد.