پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه
پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه

درود بر تو ارتشی.

 

پشتیبان ولایت فقیه باشید.

برکناری‌فرمانده‌پدافندهوایی‌رژیم‌صهیونیستی

سران ارتش رژیم صهیونیستی "دورون گبیش" را از فرماندهی نیروهای پدافند هوایی برکنار و "شاحر شوحط" را به جای وی منصوب کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی علت این برکناری را پایان دوره خدمت 30 ساله این مسئول نظامی اعلام کرده است. اما این اقدام تنها چند روز پس از عملیات موفقیت آمیز پهپاد مقاومت لبنان در پرواز طولانی مدت بر فراز تأسیسات حساس در سرزمین‌های اشغالی و ناتوانی پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در شناسایی و انهدام به موقع آن صورت گرفته است.

صدای دوستان:

پهپاد شناسایی حزب الله لبنان موفق شد بعد از صدها کیلومتر پرواز بر فراز آبها با عبور از سامانه‌های پدافندی صهیونیست‌ها، وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شده و 60 کیلومتر در عمق خاک فلسطین اشغالی نفوذ کند و برفراز منطقه بئر السبع به پرواز درآید و خود را به فاصله 40 کیلومتری تاسیسات هسته‌ای دیمونا در فلسطین اشغالی برساند.

جدیدترین پهپادایران باقابلیت بمباران‌هوایی

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به توانمندی‌های روزافزون صنعت دفاعی در طراحی و ساخت پهپاد (پرنده‌های هدایت‌پذیر از دور) از بکارگیری جدیدترین پهپاد پدافندی کشور با نام «حازم» در ماموریت‌های متناسب پدافند هوایی خبر داد.

سرنگونی اسرائیل تا سال 2025

سازمان اطلاعاتی آمریکا پیش بینی کرد :به نقل از پایگاه اینترنتی المختصر، این گزارش حاکیست اوج گیری جریان‌های اسلامگرا در کشورهای همجوار اسرائیل به ویژه مصر، موجب بیم و نگرانی یهودیان از حیات و آینده خود و فرزندانشان شده است به همین علت بازگشت به سرزمین اصلی خود را آغاز کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید: «میانگین موالید در اسرائیل در برابر افزایش شمار فلسطینی‌ها کاهش یافته است و حدود پانصد هزار اسرائیلی گذرنامه امریکایی دارند و اسرائیلی‌هایی که گذرنامه امریکایی و اروپایی ندارند در صدد دریافت آن و یا دریافت گذرنامه کشورهایی هستند که در آن ادیان و نژادهای مختلف زندگی می‌کنند، بدین ترتیب اندیشه تشکیل کشور یهود که تاکنون مسئولان اسرائیل موفق به تحقق آن نشده‌اند، به یاس مبدل خواهد شد.ارنولد توینبی مورخ انگلیسی پس از شکست اعراب در جنگ 1967 و اشغال بسیاری از اراضی عربی به دست اسرائیل گفت: «با وجود اینکه در ظاهر اسرائیل در این جنگ به پیروزی دست یافته است اما مدت مدیدی دوام نخواهد آورد زیرا در یک جامعه و سرزمین غریب شکل گرفته و جامعه‌ای نامانوس است که این به نوبه خود نقش موثرتری در فروپاشی خود بیش از عربها خواهد داشت.

صدای دوستان:آمریکای ها به دیر فهمی مشهورند رِژیم صهیونیستی در بی ثبات ترین وضیعت قرار داردو نفس آخر خود را کشد البته در ۲۰۲۵ نه تنها ای رژیم آلوده نیست و حذف می گردد بلکه حامیان آن سرنگون میشوند

پهپاد به پرواز درآمده در اراضی اشغالی ایرانی بود و متعلق به حزب


سید حسن نصرالله: پهپاد به پرواز درآمده در اراضی اشغالی ایرانی بود و متعلق به حزب‌الله

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اعلام عملیات منحصر به فرد هواپیمای شناسایی مقاومت در داخل اراضی اشغالی، تأکید کرد که این هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) ایرانی بوده و در لبنان توسط مقاومت مونتاژ شده است.

ادامه مطلب ...

وظیفه‌شناسی، موقع‌شناسی و عزم راسخ؛ لازمه ادامه پیشرفت










رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع پرشور دهها هزار نفر از مردم خراسان شمالی، وظیفه‌شناسی، موقع‌شناسی و عزم راسخ را لازمه ادامه پیشرفت و حرکت پر شتاب کشور دانستند.
صدای دوستان:لبیک، لبیک یا سالار و عزیر کاروان
ادامه مطلب ...

اقتدا در نماز

 محمد علی میرزایی یکی ازخلبانان هوانیروز و همرزم شهید شیرودی روایت می کند: شیرودی همچون ستاره ی پر فروغ آسمان همواره برای رسیدن به اهداف عالیه ی خویش نورافشانی می کردو در راه عشق و شهادت و پایمردی خستگی را نمی شناخت و تا پای جان می رفت و زمانی که در پایگاه هوایی کرمانشاه بودیم، آیت الله خامنه ای در نماز جماعت به ایشان اقتدا کرد و نماز خواند و مؤذن این نماز جماعت بنده بودم.

گفتنی است: مقام معظم رهبری نیز درباره این شهید سرافراز فرمود: « شیرودی اولین نظامی بود که من در نماز به او اقتدا کردم.»
صدای دوستان: آنچه که ما از کارکنان مومن ارتش  در جامعه می بینیم  ارتش با اقتدا به رهبر خویش هزاران هزار شیرودی ها را در دامن خود تربیت کرده است  دشمن   از این طیف انسان ها به شدت میترسد
[ پنجشنبه 20 مهر ماه سال 1391 ] [ 7:41 PM ] [ یاسین ]

بدون شرح

 
صدای دوستان:آقای  محترمی که در بغل گرگ نشسته اید چه احساسی دارید  چون شما ادعا ی مسلمانی دارید بدانید  که ما شرمنده ایم

خانواده به سبک فرهنگ غرب

نگاهی به آمارهای دنیای صنعتی و مدرن نشان می دهد بحث فروپاشی و گسستگی خانواده در این کشورها، از یک مشکل اجتماعی به یک بحران اجتماعی و زنا شویی تبدیل شده است. براساس آمارهای دو الی سه دهه گذشته، در آمریکا تا سال ۱۹۸۸ از هر سه ازدواج یکی به طلاق انجامیده و در این نسبت در سال ۱۹۸۹ به دو سوم رسیده است.

 

وضعیت خانواده در غرب

وضعیت خانواده در غرب

در سال ۱۹۸۰ بیش از ۴۰ درصد کودکان سوئدی از مادران بی شوهر متولد شده اند و در فرانسه نیز تا سال ۱۹۸۶ این آمار در حدود ۵۰ درصد بوده است. در سال ۱۹۸۹ یک میلیون کودک آمریکایی از مادرانی متولد شده اند که هرگز ازدواج نکرده اند و در فرانسه نیز به ترتیب ۲۷ و ۲۶ درصد مردان ۳۰ تا ۴۰ سال و زنان ۳۰ تا ۳۴ سال تنها زندگی می کنند

صدای دوستان:این همان دسته ای  از کالای آلوده ای است  امروزه  جامعه غرب رادر معرض سقوط کشانده  است ولاکن  آن را در زرورق پیجیده   توسط رسانه های غرب به جامعه اسلامی عرضه کرده است بنظر شما این تعامل فرهنگی  است یا تهاجم

 

ادامه مطلب ...

بدرود ای “عصر آمریکا”

ریچارد کوهن در ستون جدیدی از نشریه «واشنگتن پست» می‌نویسد: «عصر آمریکا تمام شده است و تعبیر هنری لوز که گفته بود،این عصر،عصر آمریکاست؛دیگر اعتباری ندارد.»

صدای دوستان:

حق با کوهن است. تنها چیزی که باقی می ماند، این است که یک میخ به قلب این مخلوق خطرناک وارد کنیم تا مبادا به زندگی بازگردد.