پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه
پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه

هفت کار مهم شهیدسپهبدعلی صیاد شیرازی؛

۱ – مبتکر طرح انسداد مرزهای ایران

شهید صیاد شیرازی در فروردین ماه سال ۵۹طرح انسداد مرزهای ایران را مطرح می‌کند و طرح اجرایی می‌شود.

۲ – آزاد سازی کردستان ایران

در سال ۵۹وضعیت کردستان بسیار بد بود و پادگانهای ارتش تنها اجازه داشتند از پادگان خود محافظت کنند و شهر در دست منافقین بود. صیاد شیرازی هم همزمان طرح انسداد مرزها را به سرتیپ فلاحی ارائه کرده بود و ایشان هم گفتند اگر راست می‌گویید بروید و کردستان را آزاد کنید. در این میان شهید صیادشیرازی با تلفیق گروهی ویژه (سرگرد صیادشیرازی، رحیم صفوی، احمد سالک، سروان حسام‌هاشمی‌و سروان محمد کوششی) از سپاه و ارتش طرحی را ارائه کرد که بتوان کردستان ایران را از دست منافقان و ضد انقلاب آزاد کنند. این طرح نتوانست عملی شود و تنها رئیس جمهور می‌توانست دستور اجرای آن را بدهد تا اینکه این گروه با ابوالحسن بنی صدر رئیس جمهور وقت دیدار کردند. در این دیدار بنی صدر به این گروه اجازه داد تا با طرحی که دارند کردستان با مرکزیت سنندج را آزاد کنند. صیاد شیرازی به بنی صدر می‌گوید آیا اجازه دارم در این عملیات نماینده رئیس جمهور باشم و بنی صدر هم این اجازه را به صیاد می‌دهد و آنها بلافاصله با ۱۰۰نیروی عملیاتی حرکت می‌کنند. تنها می‌توانم بگویم که وضعیت آنقدر بحرانی بود که فرودگاه سنندج برج کنترل نداشت و وقتی هواپیمای نیروها به زمین نشست چندین خمپاره به سمت ما پرتاب شد و چندین نفر در جا شهید و زخمی‌شدند. ولی صیاد شیرازی با حضور خودش و با ادغام سپاه و ارتش در این عملیات توانست کردستان را آزاد کند.

۳ – آموزش نظامی‌به نیروهای سپاهی

نیروی سپاه از دل مردم برخواسته بودند و جان برکف برای دفاع از کشور و نظام آماده بودند ولی آموزشهای نظامی‌نمی‌دانستند و شهید صیاد شیرازی با تمام توان بحث آموزش نظامی‌به سپاه را ایجاد کرد

 

ادامه مطلب ...

تانیاهو رمز" قدرت اسرائیل "را فاش کرد!

نخست وزیر رژِیم اشغالگر قدس در سخنانی غیر منتظره رمز آنچه را که وی "قدرت و عظمت اسرائیل"، نامید، افشا کرد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تهدید مردم کشورهای عربی پرداخته و از شیعیان به عنوان بزرگترین دشمن صهیونیست ها یاد کرد که با همراهی و همکاری سران کشورهای عرب و کمک داعش باید سرکوب شوند.

او با بیان اینکه قطر، امارات، عربستان، اردن، مصر و برخی دیگر از کشورهای عربی در راستای سیاست های اسرائیل حرکت می کنند، از این کشورها قدردانی کرد. بر این اساس حمایت های گسترده سران کشورهای عربی رمز قدرت رژیم صهیونیستی است.

عظمت و امنیت ایران اسلامی مدیون ولایت فقیه است

افسران - فدای این بزرگ مرد بشم که عظمت و امنیت داد به ایران اسلامی
 
گرگ ها خوب بدانند: در این ایل غریب. گر پدر مرد تفنگ پدری هست هنوز.
گر چه نیکان همگی بار سفر بر بستند. شیر مردی چو سید علی خامنه ای هست هنوز.
ثبات کشور مدیون ولایت فقیه است ...


پیام امیر اسماعیلی به جشنواره جشنواره جوان سرباز:

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در پیامی عنوان داشت: خدمت در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، پاک ترین، خالصانه ترین و بی آلایش ترین خدمت هاست.

خدمت در نیروهای مسلح ، پاک ترین، خالصانه ترین و بی آلایش ترین خدمت هاست

  ادامه مطلب ...