پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه
پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه

حملات روسیه در سوریه سیاست ریاکارانه امریکا را افشا کرد

یک تحلیل‌گر سیاسی می‌گوید حملات هوایی موفقیت‌آمیز روسیه علیه داعش در سوریه، سیاست ریاکارانه آمریکا نسبت به تروریست‌ها را افشا داده است.

  ادامه مطلب ...

بنگر که کدامین سو ایستاده ای

در تهران یکی میگفت: 
خوش به حال مسافرکش های میدان آزادی...!
که آزادانه فریاد میزنند:
آزادی! آزادی! آزادی!
و عابران خسته می پرسند:
-آزادی چند؟
من عابری را دیدم که از راننده سؤال کرد:
- آزادی کجاست؟!
و راننده با لحنی معنادار گفت:
-رد کردی؛ " آزادی قبل از انقلاب بود! "

و من به او گفتم:
آری؛

از "غرب" که به میدان آزادی نگاه کنی٬
آزادی قبل از انقلاب است!
 
ولی از "میدان امام حسین(ع)" که به آزادی نگاه کنی٬ می بینی که آزادی٬ درست "بعد از انقلاب" قرار دارد...
 
پس بنگر که در کدامین سو ایستاده ای؛
طرف امام حسین(علیه السلام)
یا طرف غرب...؟
↙️↙️عاشقان ابا عبدالله↙️↙️طاهر

به نوشته دیلی بیست، پایگاه‌های موشکی زیرزمینی ایران، توازن نظامی میان تهران و واشینگتن را بر هم می‌زند.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان دیلی بیست در گزارشی نوشت: در صورتی که اظهارات علی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ایران، مبنی بر وجود پایگاهی موشکی در 500 متری عمق زمین صحت داشته باشد، آمریکا قادر نخواهد بود به طور مستقیم آن را، در شرایطی که تهران از تعهداتش تخطی کند، هدف قرار دهد.  بنابر ادعای مطرح شده در گزارش مذکور، این مسئله بدان معنا نیست که پنتاگون تاکنون درباره راه‌های غیرمستقیم انهدام چنین پایگاه‌هایی نیندیشیده است. 
 
 
ادامه مطلب ...

اقرار اقتدار ایران اسلامی از آینه رسانه های بیگانه

انتشار فیلم تونل‌های زیرزمینی نظامیان ایران اسلامی که در آن موشک‌های بالستیک آماده پرتاب نگه‌داری می‌شود بازتاب گسترده ای در رسانه های انگلیسی زبان داشت.

♦️پایگاه خبری رژیم صهیونیستی آروتز شوا (Arutz Sheva) نوشت: این یکی از چندصد پایگاه موشکی با عمق 500 متر زیرزمین است که در سراسر ایران پخش شده‌اند. هدف ایران از افشا کردن این تونل‌ها، نشان دادن تدوام برنامه موشکی ایران علی‌رغم قطعنامه‌های شورای امنیت و توافق هسته‌ای است.

♦️شبکه خبری آمریکایی فاکس نیوز (foxnews) نوشت: پایگاه نشان داده شده مملو از موشک‌های میان برد و دوربرد آماده شلیک بود که فقط یکی از چندین پایگاه مخفی در سراسر ایران است.
 
ادامه مطلب ...

امیر پوردستان: انگشت سربازان نظام روی ماشه است/ خط قرمز ما، ۴۰ کیلومتر آن سوی مرزها


مهر/ فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتی در مرزهای شرقی ایران گفت: خط قرمز ما ۴۰ کیلومتر آنسوی مرزهای ایران است و در صورت عبور هر تهدیدی از این حد آن را در نطفه خفه می کنیم.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران در کرمانشاه اظهار داشت: پیام رزمایش نیروهای مسلح که در قصر شیرین برگزار خواهد شد برای ملت ما امنیت و آرامش است و ملت ما مطمئن باشند که فرزندان سرباز و بسیجی آنان از توان بالایی برای دفاع از مرزهای گسترده کشور برخوردار هستند.
 
ادامه مطلب ...

‫بازخوانی 8 عقب‌نشینی غرب پس از 8 هشدار رهبر انقلاب‬

‫بازخوانی هشت عقب‌نشینی غرب پس از هشت هشدار رهبر انقلاب‬

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره شاهد کارشکنی‌ها و دشمنی‌های کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی منطقه نسبت به جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم که برخی از این دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها واکنش صریح و قاطعنامه مقام معظم رهبری را در پی داشته است، به طوری که پس از صراحت و قاطعیت رهبر معظم انقلاب شاهد عقب نشینی و تغییر رویه در سیاست‌های غرب بوده‌ایم. چنانکه شواهد تاریخی نشان می‌دهد همین واکنش‌های صریح و قاطعانه مقام معظم رهبری باعث زوال رویه استعمارگرانه شده است. 

ادامه مطلب ...

آداب ورود به ماه محرم و آداب عزاداری در ماه محرم

آداب ورود به ماه محرم
محرم آداب ورود به ماه محرم
حال ماه عزای اشرف اولاد آدم فرا می رسد. ماه ماتم حضرت اباعبدالله (علیه السلام)، پس هر کسی که خود را نوکر و ارادتمند به ایشان می داند، باید خود را روحاً و جسماً محیای ورود به ماه آن حضرت کند.

اگر قرار باشد در یک مهمانی شرکت کنیم، طبیعتاً شب زودتر به خانه می رویم، دوش می گیریم، لباس مناسب می پوشیم، خود را خوشبو می کنیم و... هر چقدر مهمانی مهم تر و میزبان مهم تر و عزیزتر باشد، آمادگی ما بیشتر و حساسیت ما نیز بیشتر خواهد بود.

 حال ماه عزای اشرف اولاد آدم فرا می رسد. ماه ماتم حضرت اباعبدالله (علیه السلام)، پس هر کسی که خود را نوکر و ارادتمند به ایشان می داند، باید خود را روحاً و جسماً محیای ورود به ماه مات آن حضرت کند. برای این آمادگی باید مقدماتی فراهم شود. اولین آن ها معرفت به محرم و صاحب محرم است. باید به تفکر و مطالعه بیشتر در این زمینه ها پرداخت. تا به واسطه اندیشیدن در معارف عاشورا و حضرت سید الشهدا (علیه السلام) و شهدای کربلا ـ که خداوند ما را با ایشان قرار دهد ـ و نیز بهره مندی از کتب معتبر بزرگان و علماء، کسب معرفت نمود. تا وقتی که این معرفت وجود نداشته باشد، آدمی خود را آنچنان که در شأن محرم و صاحب آن است آماده نمی کند.

از جمله کارهایی که باید انجام دهیم:

۱مطالعه و تفکر بیشتر در مقام و منزلت حضرت ابا عبد الله (علیه السلام) و شهدای کربلا.

۲تفکر و مطالعه در زمینه اهداف، رسالت ها و پیامدهای عاشورا و درس های جاویدان آن.

۳برداشتن ختم روزانه زیارت عاشورا (تا روز عاشورا هر روز زیارت عاشورا را بخوانیم و در مضامین بلند آن تفکر و مداقه کنیم).

۴دعا و توسل به اهلبیت (علیهم السلام) در مورد عنایت ویژه ایشان در عزاداری کردن خالصانه، با معرفت و مناسب شأن اهلبیت (علیهم السلام).

 

ادامه مطلب ...

ساپورت از کجا آمد

آیا می دانستید که در دهه 1980 میلادی در کنکره آمریکا طرحی مطرح شد مبنی بر اینکه زنانی که در کلوپها و بارها و مراکز فساد مشغول به خود فروشی هستند ، باید یک وجه تمایزی با بقیه زنان اجتماع داشته باشند که در این زمان بفکر طراحی لباسی جذاب ودر عین حال منحرف کننده افتادند که این دسته از زنان را از جامعه متمایز کنند. 
" ساپورت " محصول این تفکر غربی بود که امروزه برای کشورهای جهان سوم تبدیل به فرهنگ و مد شده است. کاش استفاده کنندگان این لباس سخیف می دانستند که در چه دامی افتادند و چطور مورد تمسخر سران کشورهای غربی قرار گرفتند... 
امام حسین فرمودند:
لباس تنگ نپوشید که لباس یهودیان است

لطفا منتشر کنید شاید واقعا عده ای ندانند که چه می کنند.