پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه
پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه

ایران در صورت حمله آمریکا چگونه پاسخ میدهد

موازنه‌های قدرت و وحشت تهران - واشنگتن؛
جنگ با جمهوری اسلامی ایران در طول مرزهای دو کشور نخواهد بود بلکه آمریکا باید نظامیان خود در فاصله چند هزار کیلومتری از مرزهای آمریکا به جنگ ایران بفرستند و مسیرهای امنی را برای سوخت گیری هواپیماها ایجاد کنند.
به گزارش نورنیوز، دو هفته پیش خبری منتشر شد که با پوشش رسانه‌ای کامل از سوی رسانه‌های غرب‌گرا همراه نبود، اما متخصصان و عناصر با اطلاع آن را با نهایت دقت دنبال کردند. خبر این بود: ایران اولین آزمایش سامانه دفاع هوایی خود موسوم به باور 373 را انجام داده است، سامانه‌ای که گفته می‌شود برابر یا نسخه کپی برداری شده از سامانه اس 300 روسیه است.

رسانه‌های ایرانی با انتشار این خبر، تصاویری از موشک‌های ویژه سامانه باور را نشان دادند، این موشک‌ها تا حد زیادی به موشک‌های اس 300 شبیه بود. این سامانه از چند رادار با بردهای متفاوت تشکیل می‌شود که بخشی از آنها توسعه سلاح‌های قدیمی آمریکایی بودند و برخی دیگر نیز نسخه برداری از رادارها و موشک های خارجی بودند.
ادامه مطلب را بخوانید و به دلیر مردان ارتش و سپاه و مهندسین و متخصصین کشور افتخار کنیم که تهدیدات را به فرصت تبدیل نموده و باعث وحشت دشمنان نظام و کشور گردیده اند.

خاورمیانه آبستن تحول جغرافیایی جدید است؟

ترسیم نقشه راه جدید خاورمیانه؛
طبق این طراحی، سوریه باید تحت حاکمیت سه‌گانۀ "علوی‌ها"، "کردها" و "استان‌های سنی‌نشین" قرار گیرد. به همین ترتیب عراق نیز باید به سه بخش مجزای "شیعی" (جنوب)، "سنی" (غرب) و "کرد" (شمال) تقسیم گردد. دو دولت ترکیه و عربستان سعودی، از این طرح تجزیه استقبال کرده و در این راستا تاکنون همکاری‌های نزدیکی با نظامیان غربی و نیروهای ناتو داشته‌اند.
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ استراتژی‌های غرب برای طراحی خاورمیانه‌ای با "نقشۀ جدید" در سال‌های بعد از 2010 فراز و نشیب‌هایی داشته؛ بحران‌ها از یک سو و مقاومت دولت‌ها و ملت‌ها از سوی دیگر، سرعت پیشبرد این راهبردها را (به ترتیب) زیاد یا کم کرده است. اکنون در حالی به ماه‌های پایانی سال 2014 نزدیک می‌شویم که این استراتژی‌ها روی مناطق حساس و بحرانی دست گذاشته و درصددند حتی تغییراتی در قلمرو اراضی منطقه ایجاد کنند.
روزنامه سوییسی "نویه زوریخ" روز یکشنبه 20 مهر 93 (12 اکتبر) نوشت: داعش، در واقع پا روی همان رد پای خونینی گذاشته که پیش از آن، "القاعده"، "طالبان" و دیگران گذاشته بودند. این روزنامه در ادامه داعش را "باند سربُرها" نامید و افزود:
ظهور پدیدۀ داعش، ثمرۀ یک سری تغییر و تحولات پیوسته است و ناامنی‌های امروز در نهایت به "چیدمان جدید جهان" منجر خواهد شد.
نظریه طاهر: ادامه مطلب را بخوانید و ببینید دنیای استکبار برای کشورهای اسلامی چه آینده ای را ترسیم نموده تا از ایجاد کشورهای قوی اسلامی جلوگیری نمایند و آنها را به کشورهای کوچک و ضعیف تبدیل نمایند تا در آینده یکه تاز جهان باشند و هیچ قدرتی هم نباشد که با آنها مقابله نماید.ولی نمی دانم علت چیست که بعضی دولت های سرسپرده متوجه خطری که کشورهای اسلامی و حتی خود آنها را تهدید میکند نیستند و به روند مورد دلخواه استکبار کمک می نمایند؟

یدون شرح

افسران - down with erdogan

ترکها منتظر "سیلی" خدای مردم سوریه و عراق باشند...