پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه
پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه

رفع حصر خواسته کدام مردم است؟؟؟؟

این روزها عده ای مدعی هستند که رفع حصر موسوی و کروبی از مطالبات جدی مردم است!

این روزها عده ای مدعی هستند که رفع حصر موسوی و کروبی از مطالبات جدی مردم است! حتی نمی‌گویند بخشی از مردم یا حداقل اکثریت مردم! رسماً می‌گویند همه مردم!

خب کدام مردم؟! می‌گویند شما پیام انتخابات ۲۴ خرداد را درک نکرده‌اید؟! خب پیام انتخابات ریاست‌ جمهوری ۲۴ خرداد چه بود؟! رفع حصر موسوی و کروبی بود؟!

در انتخابات امسال چه تعداد از مردم شرکت کردند؟! ۳۶ میلیون

چه تعداد به ریس جمهور محترم دکترحسن روحانی رأی دادند؟! ۱۸ میلیون

چه تعداد به آیشان رأی ندادند؟! ۱۶ میلیون

مطمئناً مردمی که به قالیباف، جلیلی، رضایی، ولایتی و غرضی رأی دادند، به زعم شما چنین مطالبه‌ای ندارند، اما آیا همه آنها که به دکتر حسن روحانی رأی دادند ، مطالبه جدی‌ شان رفع حصر موسوی و کروبی است؟! واز کجا میشود این را فهمید جزء از وعده های دکتر روحانی , رییس چمهور محترم کِی و کجا وعده داد که حصر آنها را می‌شکند؟!

خودتان را گول نزنید! ومردم را به زحمت نیادازید ,بگردید و ببینید دکتر روحانی چندبار وعده رفع مشکلات اقتصادی و گرانی و تورم و بیکاری و ارزانی دلار و ادامه مسکن مهر و سفرهای استانی و هدفمندی یارانه‌ها و بهبود معیشت مردم و کلید تدبیر و رفع تحریم‌ها و چرخاندن چرخ کارخانه‌ها و امثالهم را داد!

و در مقابل چندبار وعده رفع حصر موسوی و کروبی را! آن‌ وقت متوجه خواهید شد مطالبه جدی مردم چیست و پیام انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ چه بود . . . واگر فقط نظر خودتان ویا گروه وابسته به شما رفع حصر فتنه گران است لطف بفر مایید از جیب ما ها هزینه نکنید بسیار متشکرم


نماز

از پاهایی که نمی توانند تو را به ادای نماز ببرند،

انتظار نداشته باش که تو را به بهشت ببرند..

قبرها، پر است از جوانانى که میخواستند در پیری توبه کنند...

رسول الله فرموده اند

ترک نماز صبح : نور صورت

ظهر : برکت رزق

عصر : طاقت بدن

مغرب : فایده فرزند

عشاء : آرامش خواب

را از بین میبرد..

پایان رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) ارتش ج ا ا

پایان رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص) ارتش ج ا ا

رزمایش مشترک محمد رسول الله(ص) ارتش پیش از ظهر امروز با برگزاری رژه دریایی در حضور رئیس‌جمهور و مقامات ارشد نظامی، به کار خود پایان داد.

رژه دریایی در آخرین روز رزمایش ارتش با حضور رئیس جمهور

رزمایش گسترده و مشترک محمد رسول الله(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر روز چهارشنبه با حضور رئیس‌جمهور و فرماندهان عالی‌رتبه نظامی و فرماندهان رزمایش با برگزاری رژه دریایی در دریای عمان پس از 6 روز اجرای طرح‌های عملیاتی و تاکتیک‌های رزمی و دفاعی نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با دستیابی به کلیه اهداف مورد نظر و با موفقیت پایان یافت.

نیروی دریایی ارتش با به‌کارگیری بیش از ۱۰۰ فروند شناور سطحی، هجومی، راکت‌انداز تندرو، شناورهای زیرسطحی، انواع یکان‌های پروازی و هواناو و تعداد زیادی از شناورهای بومی در قالب نیروهای مردمی به‌منظور نمایش قدرت دریایی با یک آرایش تاکتیکی منظم و با انجام رژه با شکوه دریایی آمادگی رزمی و اقتدار دریایی خود را امروز به نمایش گذاشت.

شناورهای نیروی دریایی با طی هزاران مایل از مناطق مختلف و گستره دریای عمان و شمال اقیانوس هند با برنامه ریزی دقیق و هدایت فرماندهان جوان در این رژه با شکوه شرکت کردند.

رزمایش گسترده و مشترک محمد رسول الله(ص) پس از یک هفته تلاش خستگی ناپذیر و هماهنگ نیروهای دریایی، زمینی، هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تحقق اهداف مورد نظر و حصول نتایج ارزشمند و دستاوردهای مهمی که برای ارتش و نیروهای مسلح کشورمان به همراه داشت به کار خود پایان داد.

هماهنگی و وحدت فرماندهی، تمرینات تاکتیکی و عملیاتی پیچیده مشترک، حساس و گسترده، تبادل تجارب بین افسران جوان و باتجربه و انتقال تجربه‌های ارزشمند کسب شده از دوران دفاع مقدس به آن‌ها، استفاده از دستآوردهای بومی و داخلی صنایع دفاعی کشور و ارزیابی توان عملیاتی آن‌ها، ارزیابی عملکرد نیروهای شرکت‌کننده در رزمایش توسط کارشناسان و داوران عالی‌رتبه نظامی، تقویت ایمان و روحیه جهادی، خوباوری، ایثار و شهادت‌طلبی در بین نیروهای شرکت‌کننده در رزمایش، تقویت آمادگی‌های رزمی یکان‌های ارتش در شرایط بحرانی و نبردهای نامتقارن و اعلام پیام صلح و دوستی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشورهای منطقه در جهت ثبات، پایداری و امنیت منطقه‌ای؛ از جمله نتایج و دستآوردهای مهم رزمایش بزرگ و مشترک محمد رسوالله(ص) ارتش بود.

ادامه مطلب ...

اسرائیل دیگر نخواهد توانست درگیر جنگ شود.

تحلیل‌ها از رونمایی پهپاد انتحاری ایران؛

رونمایی از پهپاد بدون سرنشین انتحاری ایران رژیم صهیونیستی را نگران کرد و به دغدغه ای برای این رژیم تبدیل شده است.
به گزارش سرویس بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم،رونمایی از پهپاد بدون سرنشین انتحاری ایران در رزمایش محمد رسول الله (ص)، رژیم صهیونیستی را نگران کرد.

هر چند رسانه ها و مطبوعات رژیم صهیونیستی، تمام مراحل رزمایش را به دقت پیگیری کردند، اما به نظر می رسد، پهپاد انتحاری بدون سرنشین ایران، بیش از هرچیزی، برای صهیونیست ها دغدغه ایجاد کرد.

آغاز تمرین جنگنده های نهاجا برای رزمایش ارتش

سخنگوی نیروی هوایی ارتش در رزمایش مشترک گفت: جنگنده‌های مختلف شکاری بمب‌افکن به منطقه رزمایش اعزام شده و تمرین آمادگی برای شروع رزمایش و انهدام اهداف فرضی و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده رزمایش را شروع کردند.
به گزارش مشرق، امیر خلبان حسین چیت فروش سخنگوی نیروی هوایی ارتش در رزمایش مشترک محمد رسول‌الله (ص)، گفت: از ویژگی‌های بارز این رزمایش وارد شدن نسل جدیدی از فرماندهان نیروی هوایی است که مدیریت این رزمایش را بر عهده گرفته‌اند.

وی درباره دستاوردهای مهم این رزمایش، افزود: بزرگترین پیام و دستاورد این رزمایش، مخابره این پیام به دنیا است که نیروی هوایی ارتش سال‌هاست به خودکفایی رسیده است.

سخنگوی نیروی هوایی ارتش در رزمایش مشترک محمد رسول‌الله (ص) درباره نقش کلی نیروی هوایی در این رزمایش، تأکید کرد: تمام پایگاه‌های نیروی هوایی به نوعی در این  رزمایش دخیل هستند اما در رده‌های گوناگون و هرکدام از پایگاه‌های مختلف نیروی هوایی در رده‌هایی مانند هواپیماهای جنگنده، بمب‌افکن، سوخت‌رسان، شناسایی و انجام عملیات‌هایی مانند ترابری، بارریزی و چتربازی وظایفی بر عهده دارند.

امیر چیت فروش همچنین در ادامه اظهار داشت: علاوه بر این، تأمین امنیت هوایی کل مناطق تحت پوشش رزمایش در خلال برگزاری آن، بر عهده نیروی هوایی است که با گشت‌های هوایی مستمر توسط پایگاه‌های هوایی واقع در جنوب کشور انجام می‌شود.
 
ادامه مطلب ...

دولت و ملت ایران با صلابت بر تمام خواسته های به حق خود ایستاده اند

دولت و ملت ایران با صلابت بر تمام خواسته های به حق خود ایستاده اند

وزیر امور خارجه تآکید کرد:دولت و ملت ایران با صلابت بر تمام خواسته های به حق خود در چارچوب قوانین و نرم­های بین المللی ایستاده­ اند و هرگز مرعوب و مغلوب بدخواهی شوالیه­ های سیاهی و تاریکی نخواهند شد.
به گزارش صدخبر ، «بنیادهای به هم وابسته صلح و امنیت جهانی» مقاله ای است که روز گذشته به قلم محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در یک نشریه اتریشی منتشر شد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این مقاله نوشته است: واقعیت آن است که نگاه جمهوری اسلامی ایران به­ ویژه رئیس جمهور روحانی به اتریش یک نگاه ویژه و مبتنی بر احترام و برادری است که ریشه در تاریخی از پیوندهای مبتنی بر بنیادهای فرهنگی، علمی و اقتصادی دو کشور دارد. خوشبختانه اراده سیاسی بسیار خوبی که در رهبران دو کشور برای گسترش همکاری ها وجود دارد، شرایط خوبی را برای گسترش این پیوندها در همه زمینه­ها فراهم آورده است. باور دارم که با استفاده از فرصت­ها و ظرفیت­هایی که هم اکنون در هر دو طرف موجود است، می توانیم افق ­های جدیدی را در روابط دوجانبه بگشائیم.