پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه
پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه

شیرینی ده هزار دلاری منافقین/ بازپس‌گیری کلمه مقدس مجاهدین از اهدافمان است

دیر فنی پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین در گفت و گو با فارس:

پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به معرفی فعالیت‌های خود پرداخته و مدیر فنی این سایت اهداف راه‌اندازی این پایگاه را روشن نمود.

خبرگزاری فارس: شیرینی ده هزار دلاری منافقین/ بازپس‌گیری کلمه مقدس مجاهدین از اهدافمان است

حمید سپاس مدیر فنی پایگاه اطلاع رسانی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس از فعالیت‌های این پایگاه و آغاز به کار آن توضیح داد و گفت: پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین از سال 1391 آغاز به فعالیت نموده که در راستای افشای ماهیت گروه‌ها و فرقه-های تروریستی و انحرافی با تولید تصویر، اینفوگرافی، فیلم با محوریت سایت مجاهدین فعالیت نموده است. پرده برداشتن از ماهیت منافق، روش‌های فریب و معرفی فعالیت‌های سازمان منافقین از جمله فعالیت‌هایی است که در این سایت انجام می‌دهیم. با استفاده از نقل خاطراتی از جداشدگان و خانواد‌های اعضای این سازمان به افشاگری می‌پردازیم.   

وی افزود: از دیگر کارهایی که انجام می‌گیرد، برقراری ارتباط با جداشدگان حاضر در داخل کشور و با استفاده از شبکه‌های اجتماعی سعی شده با جداشدگان خارج از کشور ارتباط برقرار کنیم و در مناسبت‌های مختلف با توجه به رفتار این سازمان مصاحبه‌هایی با این افراد انجام می‌دهیم تا مخاطبان این سایت نسبت به فعالیت‌های سازمان بیشتر آشنا شوند.

سپاس در معرفی نقطه اشتراک فرقه‌ها گفت: نقطه مشترکی بین تمام فرقه‌ها وجود دارد که اگر هر نفر یکبار در طول عمر خود نسبت به یکی از این فرقه‌ها اطلاعات کسب کند و آگاه‌سازی برای وی صورت گیرد تا پایان عمر خود در برابر تبلیغات این فرقه‌ها به نوعی واکسینه خواهد شد.

وی هدف اصلی این پایگاه را اینطور عنوان کرد: یکی از اهداف اصلی که برای فعالیت تعیین کرده‌ایم باز پس-گیری نام مقدس «مجاهدین» است. مجاهدین گروهی هستند که در قرآن و در طول تاریخ به نیکی از ایشان یاد شده و مورد احترام واقع شده‌اند. متاسفانه غرب و شرق در سال‌های اخیر سعی کرده‌اند این نام مقدس را از فرهنگ ما خارج کنند. عده‌ای از ما می‌‌پرسند که تاریخ مصرف منافقین تمام شده و چرا دوباره به آنها می-پردازید؟ باید گفت منافقین با پرچم سازمان اقدام به حرکت نمی‌کنند و همانطور که از اسم منافق پیداست با مخلوط نمودن حقیقت و دروغ و قلب نمودن نیت سوء در لوای موضوعاتی مانند حقوق بشر، حقوق کودکان و ... اقدام به حرکت می‌کنند. خطر منافق بی‌نام و نشان از منافق پرچم‌دار و نشان‌دار بیشتر است.

مدیر فنی این پایگاه اطلاع رسانی گفت: پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین منبعی از فعالیت‌های سازمان در جهان است، حامیان این سازمان را در این سایت معرفی نموده و با خاطرات، ویدئوها ویادداشت‌هایی که رنگ و بوی نفاق دارد را معرفی می‌کند.

سپاس در پایان با ذکر یک خاطره در طول فعالیت این پایگاه، عنوان کرد: در روز 19/06/92 یک حمله سایبری علیه پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین صورت گرفت که در طول 24 ساعت شش و نیم میلیون رکورد حمله به سایت ثبت شد و دو تا سه برابر این مقدار هم توسط فایروال‌ها دفع شد. با لطف خدا و تلاش همکاران فعالیت سایت قطع نشد و بازدید روزانه ثابت بوده و اختلالی در ورود بازدیدکننده‌ها ایجاد نشد. با پیگیری‌ها و نامه‌های الکترونیکی که به دست ما رسید متوجه شدیم این حمله از سوی یک گروه مهاجم که در یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا هستند، صورت گرفته که اعلام داشتند این کار را به سفارش شخص انجام داده و تنها دشمن ما در این مسیر سازمان منافقین هستند. این گروه در پاسخ به ما گفتند که ده هزار دلار برای حمله به سایت مجاهدین، پرداخت شده که این اتفاق شور و شعف بسیاری را در ما ایجاد کرد و این ده هزار دلار شیرینی سازمان بود که به ما بفهماند مسیرمان درست بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.