پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه
پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه

پایان موفقیت آمیز رزمایش هوایی فداییان حریم ولایت 4 +تصاویر

چهارمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت روی هوایی ارتش ظهرامروز با دستیابی به تمام اهداف از پیش تعیین شده با موفقیت کامل پایان یافت .
سخنگوی رزمایش هوایی ولایت 4 افزود : در این رزمایش بزرگ که با شرکت تمام پایگاههای شکاری نیروی هوایی ارتش با محور پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس برگزار شد بار دیگر اقتدار و توانمندیهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته شد.
امیرسرتیپ چیت فروش گفت : در چهارمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش انواع راکتها و بمبهای هوشمند هدایت شونده سبک وسنگین ، سامانه های ارتباطی مخابراتی بهینه سازی شده ، تجهیزات رزمی بومی و تولید شده یگانهای جهاد خودکفایی نیروهای مسلح و دستاوردهای جدید رزم هوایی آزمایش و تست عملیاتی شد .
وی با اشاره به تغییر شرایط آب و هوایی در روزهای پایانی رزمایش گفت : الحمدلله تمام برنامه های پروازی توسط انواع جنگنده های شکاری رهگیر ، شکاری بمب افکن ، ترابری سنگین و نیمه سنگین و پروازهای تاکتیکی گشت و شناسایی دریایی بر اساس برنامه های از پیش تعیین شده و در ساعت مقرر با موفقیت به پرواز در آمدند و اهداف هوایی متحرک و نیز اهداف زمینی مورد نظر در جزایر جنوب خلیج فارس و منطقه عمومی رزمایش را بادقت مورد اصابت قرار دادند .
سخنگوی رزمایش هوایی فداییان حریم ولایت 4 افزود : همزمان با برگزاری این رزمایش هوایی کارشناسان و ناظرانی از ستاد کل نیروهای مسلح ، ستاد فرماندهی ارتش و ستاد نیروی هوایی بر تمام مراحل رزمایش اعم از موج اول که مرحله شناسایی و دریافت اطلاعات رزمی و موج دوم که مرحله رزمی اصلی رزمایش بود نظارت داشتند و این روند تا پایان موج سوم رزمایش که مرحله انتقال تجهیزات و بازگشت یگانهای پروازی به پایگاههای خود است ادامه دارد .
امیرسرتیپ چیت فروش افزود : نتیجه رزمایش از آنچه که ما در اهداف کلی خود پیش بینی کرده بودیم فراتر بود و دستاوردهای ارزشمندی برای مجموعه نیروی هوایی ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به همراه داشت . 




 وی افزود : پیام رزمایش فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش ، امنیت ، صلح و دوستی با کشورهای منطقه و اعلام آمادگی رزمی این نیرو در هر زمان و شرایطی است.
سخنگوی رزمایش هوایی ولایت 4 در پایان از سایر نیروهای شرکت کننده در این رزمایش به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ، قرارگاه تاکتیکی رزمایش ، فرماندهان ، خلبانان پیشکسوت و جوان و کادرهای پروازی و فنی شرکت کننده در رزمایش ، ناظران ، کارشناسان و رسانه های حاضر در منطقه رزمایش که در شرایط نامتعارف آب وهوایی با صلابت و اقتدار، ماموریتهای خود را با موفقیت انجام دادند قدردانی کرد.  

  

 

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.