پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه
پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه

آغاز رزمایش نیروی هوایی ارتش در بندرعباس

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به برگزاری چهارمین رزمایش فدائیان حریم ولایت در جنوب کشور با مرکزیت بندرعباس گفت: این رزمایش آفندی به مدت سه روز جهت ارتقاء سطح آمادگی و رزمی نیروی هوایی برگزار می‌شود و نمونه‌های مختلفی از همه جنگنده‌ها و یگان‌های نمونه در آن حضور دارند.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران،‌ امیر عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش فدائیان حریم ولایت 4 در جنوب کشور با مرکزیت بندرعباس اظهار داشت: رزمایش آفندی نیروی هوایی ارتش که تمرین آن از چند روز قبل آغاز شده به مدت سه روز در جنوب کشور در بندرعباس برگزار می‌شود.  
 
وی با اشاره به مشارکت چند پایگاه در این رزمایش افزود: اهداف این رزمایش ارتقاء سطح آمادگی نیروی هوایی است که براساس برنامه تنظیمی هر ساله آموزش‌ها انجام  و جهت ارتقاء رزمی در رزمایش به کار گرفته می‌شود.
 
امیر نصیرزاده گفت:‌ در طول سال برنامه‌های آموزشی رزمایش را به نمایش گذاشته و تمرین می‌کنیم و نحوه اجرای این رزمایش نیز از بابت تاکتیک ها و برنامه‌هایی که به کار می‌رود متفاوت است و تنوع زیادی دارد.  
 
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: همه نوع هواپیما و البته بخش بسیار کوچکی از توان ما به عنوان یگان‌های نمونه در این رزمایش حضور دارد و این رزمایش تک‌نیرویی و آفندی است اما سایر نیروها نیز از آن استفاده می‌کنند.  
 
وی درباره حضور جنگنده‌ها در این رزمایش ادامه داد:‌ نمونه‌های مختلفی از جنگنده‌ها در رزمایش به کار گرفته می‌شود.  
 
امیر نصیرزاده اظهار داشت: ما کلا روی رزمایش‌ها مطالعه داریم و نقاط قوت و ضعف و مسائل مختلف در رزمایش بررسی می‌شود و انشاءالله نهایتا به عنوان نتیجه رزمایش در آرشیو نیروی هوایی برای بهره‌برداری آموزشی از آن ثبت می‌شود.  
 
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش افزود: پیام رزمایش برای کشورهای منطقه صلح و دوستی و برای نیروهای مسلح خودمان افزایش آمادگی است.  
 
وی درباره استفاده از بمب و موشک در این رزمایش خاطرنشان کرد: این رزمایش به صورت "هات" (داغ و گرم، hot)  برگزار می‌شود.  
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.