پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه
پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه

فرهاد مجیدی در حال نماز خواندن همراه با تصاویر بازیکنان معروف فوتبال در حال نماز + عکس

فرهاد مجیدی در حال نماز خواندن همراه با تصاویر بازیکنان معروف فوتبال در حال نماز + عکس

فرهاد مجیدی در حال نماز خواندن

نظرات 3 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ب.ظ http://end-it.blogfa.com/

سلام
جمعه 6 تای 52 رو تکرار می کنیم

شما 52 کجا بودین-فعلاً 4 تای سوبله چوبله و 4 تای مجیدی که برای همین یکی دو سالاخیر بوده را جبران کنید بقیش پیش کش.

رجایی سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ب.ظ http://sayedan.blogfa.com/

اگه مجیدی نماز خون بود جلوی دوربین تلویزیون روزه خواری نمی کرد.

من نمیدونم از فوتبال چقدر حالیت هست ولی من نمیخوام کسی رو زیر سوال ببرم کسی که روزه خواری کرد تو یه تیم پر طرفدار دیگه بود که نمیخوام بی احترامی کنم و اسمشو ببرم مجیدی اگه مثه دیگه بازیکنان بود اینقدر هوادار میلیونی نداشت؟ یه کم واقع بین باشین من عکس همه کسایی که داشتن نماز میخوندن رو گذاشتم حتی علی دایی که مربی شماست حالا مردم ببینند ورزشکاران نماز میخونن مگه ایرادی داره؟به نظرم مجیدی چون به شما پرسپولیسی ها چهارتا گل زده شما طرفدارای قرمز دارین میسوزین.نگذار تعصب بیجا باعث بشه که راه را گم کنی و پشت سر دیگران حرف بزنی.بای.

امید سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ http://end-it.blogfa.com/

سلام فقط علی دایی نمازخونه
بازیکنان استقلال همشون بی دینه
لعنت بر مجیدی
آخه بازیکن قحط بود که مجیدی را گذاشتی حیفه وبلاگ به این خوبی نیست با عکس مجیدی خرابش کردی

عشق است پرسپولیس

من نمیدونم از فوتبال چقدر حالیت هست ولی من نمیخوام کسی رو زیر سوال ببرم کسی که روزه خواری کرد تو یه تیم پر طرفدار دیگه بود که نمیخوام بی احترامی کنم و اسمشو ببرم مجیدی اگه مثه دیگه بازیکنان بود اینقدر هوادار میلیونی نداشت؟ یه کم واقع بین باشین من عکس همه کسایی که داشتن نماز میخوندن رو گذاشتم حتی علی دایی که مربی شماست حالا مردم ببینند ورزشکاران نماز میخونن مگه ایرادی داره؟به نظرم مجیدی چون به شما پرسپولیسی ها چهارتا گل زده شما طرفدارای قرمز دارین میسوزین.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.