پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه
پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه

پیاده روی دو هزار کیلومتری حرم تا حرم

پیاده روی دو هزار کیلومتری حرم تا حرم :

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت 48هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک گروه از کارکنان نیروی زمینی تحت عنوان "کاروان ولایت" از شهر شیراز و از حرم احمد بن موسی (ع) با پای پیاده به سوی مشهد الرضا و بارگاه ملکوتی حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) رهسپار می شوند.

این کاروان زیارتی روز بیست و هفتم مرداد ماه حرکت خود را آغاز و طبق برنامه ریزی های انجام شده، روز سی و یکم شهریور ماه در رژه نیروهای مسلح در کنار مرقد امام(ره) حضور یافته و پس از تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران به مسیر خود به سوی مشهد ادامه داده و در نهایت در روز عید غدیر به مرقد مطهر امام رضا (ع) مشرف خواهند شد.کاروان مذکور، مسیر دو هزار کیلومتری را در طی 70 روز خواهد پیمود.

این پیاده روی به شیوه آلپی ( بدون پشتیبانی ) بوده و تمام نیازمندی های گروه در طول مسیر توسط خود اعضا تأمین می شود.

امیر سرتیپ دوم اکبر عباسی، سرپرست کاروان ولایت، هدف از این پیمایش دو هزار کیلومتری را گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس، شهدای گرانقدر، ولایتمداری، معنویت و آمادگی جسمی و روحی کارکنان نیروی زمینی ارتش قلمداد کرد.

گروه مذکور در طول مسیر حامل پرچم نیروی زمینی ارتش هستند که پس از متبرک شدن آن به حرم احمد بن موسی (ع)، حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) شده و در روز پایانی این پرچم به موزه آستان قدس رضوی اهدا خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
iman دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ http://cod-music.ir

سلام میشه لطف کنی منو لینک کنی خبر بدی لینکت کنم

خب تو منو لینک میکردی تا لینکت میکردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.