پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه
پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه

انتخابات 92 در کلام رهبری


خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در راستای کمک به مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برای انتخاب رییس جمهوری اصلح، اقدام به انتشار بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در این خصوص کرده است. 

رهبر معظم انقلاب در بیانات ارزشمندشان ملاک های انتخاب یک رییس جمهوری اصلح و برگزیده را مطرح کرده اند. 
معظم له همچنین در دیدارهایشان با اقشار مختلف مردم و در مناسبت های مختلف 
توصیه هایی به کاندیداهای ریاست جمهوری ارایه کرده اند. 
در این بخش، گزیده هایی از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در مراسم میثاق پاسداری در دانشگاه امام حسین علیه‌السلام ۸/۳/۹۲ ارایه شده است. 
' در تبلیغات انتخاباتی، در شعارهای انتخاباتی، آنچه که اهمیت دارد، این است که مواضع عزت‌آفرین و صحیح و عاقلانه و حکیمانه‌ی انقلاب و نظام تثبیت شود. مبادا در شعارهایمان، ما به زید و عمرو در خارج از این مرزها یا آدم هائی در داخل مرزها، چراغ سبز نشان دهیم. خب، دشمن کار خودش را دارد می کند؛ علیه کسی، علیه کسانی، و بیشتر از همه علیه خود انقلاب و نظام و انتخابات لجن‌پراکنی میکند. البته حنجره‌های بی‌تقوائی هم در داخل وجود دارد. در داخل، متأسفانه زبان های بی‌تقوا، قلم های بی‌تقوا و حنجره‌های بی‌تقوائی هستند که همان حرف های دشمن را که به قصد نومید کردن و افسرده کردن مردم گفته می شود، تکرار می کنند؛ آحاد مردم به اینها نباید اعتنائی کنند. فردای این ملت، فردای روشنی است. فردای این انقلاب، فردای عزتمدارانه‌ای است. فردای این کشور و این ملت، فردائی است که ان‌شاءاللّه به توفیق الهی برای همه الگو خواهد شد

نظرات 1 + ارسال نظر
امید پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ http://end-it.blogfa.com

آقا جان بهت قول میدیم که همه باهم برای بقای ایران اسلامی با افتخار در انتخابات شرکت نمائیم .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.