پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه
پاسارگاد 91

پاسارگاد 91

بصیرت افزایی سیاسی ، نظامی ، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، علمی و درج اخبار مهم روزانه

ایران یگان های آمریکا و متحدانش در مانور خلیج فارس را رصدمیکند

 فرمانده منطقه یکم دریایی تاکید کرد:  12862.jpg

نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران  اشراف کامل اطلاعاتی  بر تحرکات منطقه دارد وتمامی یگان های امریکا و متحدانش در مانور دریایی توسط نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران رصد  می‌شود.  امیر دریادار دوم حسین آزاد درجمع خبرنگاران با تاکید بر این‌که ایران بزرگترین تامین کننده امنیت منطقه خلیج فارس  و تنگه هرمز است، گفت:نیروی دریایی  جمهوری اسلامی ایران با اقتدار مدیریت و کنترل  کامل منطقه را در اختیار دارد.

وی تاکید کرد: در این‌که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز پس از گذشت 34 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در آمادگی کامل به سر می‌برند، شکی نیست. این نیروها از تجهیزات به روز و کارآمدی برخوردارند و این مسأله را بارها گفته‌ایم که توانسته‌ایم نیروهای مسلح و تجهیزات خود را به روز نگه داریم تا بتوانیم از منافع خود دفاع کنیم.

آزاد با بیان این‌که امنیت خلیج فارس صرفاً توسط کشورهای منطقه قابل تأمین است، گفت: طرح‌های آمریکایی- صهیونیستی مانند برقراری امنیت خلیج فارس مخدوش کننده امنیت منطقه و در راستای تأمین امنیت رژیم نامشروع صهیونیستی است.

وی با بیان این‌که ما نشان داده‌ایم هیچ تهدیدی برای کشورهای منطقه و حتی کشورهای دورتر نیستیم، افزود: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران قصد دارد با تولیدات جدید که توسط متخصصان این کشور صورت می‌گیرد، در مقابل تهدیدات بیگانگان از قدرت خود در خلیج فارس محافظت کند.

فرمانده منطقه یکم دریایی با اشاره به ناوشکن «سهند» و زیردریایی سنگین «طارق» که در چند روز گذشته به آب انداخته شدند افزود: این دو شناور سطحی و زیرسطحی از دست آوردهای نظام جمهوری اسلامی است که در بندرعباس به آب انداخته شدند و فرمان به آب‌اندازی آنها توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا در نوشهر صادر شد.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت این دو شناور سطحی و زیرسطحی می‌تواند بیانگر قدرت نظامی ایران در برابر تهدیدات خارجی و قدرت‌های استکباری باشد.

آزاد با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ایام دفاع مقدس با عناوین مختلفی تعیین شده است. روز جمعه 31 شهریورماه روز اول هفته دفاع مقدس به عنوان روز "دانش آموزان، نوآوران و دانشمندان" نام گذاری شده است همچنین یکشنبه دوم مهر ماه روز" جوانان، آمادگی دفاعی، سربازان و اقتصاد مقاومتی" نامگذاری شده است. در این روز ما به اهمیت پدافند غیر عامل و نقش جوانان دراقتدار نظام اسلامی خواهیم پرداخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.